شوالیه‌های سیاه‌پوش گیگابایت
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 2 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح


ايتنا- گیگابایت از مادربردهای سری P67 خود که برای اولین بار با PCB مشکی رنگ تولید می‌شوند، پرده برداشت.







سال‌هاست که گیگابایت تمامی مادربردهای خود در رده‌های مختلف را با PCBهای آبی رنگ تولید می‌کند. رنگ آبی مادربردهای گیگابایت به نوعی وجه تمایز و هویت سازمانی محصولات این شرکت است و در بسیاری از مواقع حتی بدون خواندن نام گیگابایت و فقط به واسطه رنگ خاص PCB مادربرد، می‌توان حدث زد که باید با یکی از محصولات گیگابایت سرو کار داشته باشیم.

اما این شرکت نام آشنا که در حال حاضر بزرگترین نام در تولید مادربرد در جهان به شمار می‌آید، در اقدامی جالب و خبرساز، اقدام به تولید مادربردهای سری P67 خود با PCB مشکی رنگ نموده است. استفاده از رنگ مشکی فقط به رنگ PCB منحصر نمی‌شود و گیگابایت در تولید این رده از محصولات خود از شکاف‌های حافظه و سینک‌های خنک‌کننده مشکی رنگ استفاده نموده است. به طوری که شکل ظاهری این مادربردها کاملا مشکی به نظر می‌رسد.

مادربردهای سری P67 گیگابایت بر پایه جدیدترین چیپ‌ست شرکت اینتل (که هنوز به بازار عرضه نشده است) طراحی و تولید شده‌اند و از سوکت‌های جدید LGA 1155 اینتل بهره می‌برند. گیگابایت دو مدل مادربرد از این سری را با PCB مشکی رنگ تولید نموده است که شامل دو مدل رده بالای این شرکت با نام‌های P67A-UD5و P67A-UD7 می‌شوند.

هر دور این مادربردها از چیپ‌ست قدرتمند P67 و سوکت LGA 1155 بهره می‌برند و از فناوری‌های SATA 3 و USB 3.0 به صورت ذاتی و به واسطه چیپست P67 بهره می‌برند.



منبع : http://news.parseek.com

 

 



|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: مادربرد , مادربورد , گیگابایت , Gigabyte , Mainboard ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .